Upptäck kraften i HubSpot Marketing Hub
Med HubSpot Marketing Hub får ni en modern lösning för att förbättra er marknadsföring och ta era varumärkes- och försäljningsmål till nästa nivå.
Varför välja HubSpot Marketing Hub?
HubSpot Marketing Hub är ett av de allra bästa systemen för marknadsförare på marknaden. En komplett plattform där du sköter alla dina marknadsaktiviteter. Från sociala medier, annonsering events och mail, till utförlig analys av hela kundresan.
Ge er marknadsavdelning det bästa stödet de kan få, samtidigt som ni förbättrar ert CRM för sälj och supportpersonal. Låt hela företaget arbeta tillsammans mot fler och nöjdare kunder.
Ta marknadsföring till nästa nivå med HubSpot Marketing Hub
Med HubSpot Marketing Hub kan ni öka både effektiviteten och omfattningen av er marknadsföring.
Håll era leads varma automatiskt
Utan rätt budskap vid rätt tidpunkt kan leads lätt bli kalla, vilket minskar er potential till nya affärer. I HubSpot kan ni automatisera bearbetningen av leads och hålla dem varma. Bygg kreativa e-postmeddelanden med enkel dra-och-släpp-funktionalitet. Ställ sedan in regler och villkor för att kommunicera med rätt leads vid rätt tillfällen.
Visualisera och anpassa dina arbetsflöden
Skapa automationer för allt från interna processer till kundkommunikation och marknadsföring. HubSpots workflows är enkla att skapa och underhålla utan krav på teknisk kunskap. Eliminera manuella processer och förbättra datat i ert CRM.
Automatisera lead scoring, uppföljningar, notifieringar och mer
Använd automationer för att ställa in webhooks, poängsätta leads, skicka leads till försäljning och enkelt hantera er data i bulk. Ställ in vilka kriterier som krävs för att HubSpot skall skapa påminnelser eller notifikationer. Följ sedan upp vid perfekt tidpunkt eller automatisera kommunikationen direkt i ert CRM.
Användarvänliga funktioner som förenklar ditt arbete
E-postmarknadsföring
Skapa och automatisera personliga e-postkampanjer som engagerar och konverterar.
Formulär
Designa anpassningsbara formulär som konverterar besökare till leads.
Landningssidor
Utveckla högkonverterande landningssidor som förstärker dina kampanjer.
Blogg
Skapa och publicera SEO-optimerat innehåll som driver trafik och engagemang.
Attributionsmodeller
Få insikter i hur olika kanaler och beröringspunkter bidrar till konverteringar.
Lead scoring
Prediktiv lead scoring använder avancerad dataanalys för att förutse vilka leads som är mest sannolika att konvertera.
-
Calls-to-action (CTA)
-
Kampanjverktyg
-
Live chat
-
SEO
-
Flera valutor
-
E-post hälsoinsikter
-
Social media
-
Avancerade rapporter
-
Adaptiva tester
Implementering av HubSpot Marketing Hub till fast pris
|
Select - fokuserar på att upptäcka och definiera visionen bakom systembehovet. |
|
Connect - här handlar det om att omsätta visionen till verklighet. |
|
Effect - detta är fasen där allt arbete får liv och du kan börja se effekten av ditt nya system. |
Ett ekosystem av möjligheter
HubSpot Marketing Hub integreras sömlöst med en mängd andra verktyg och plattformar, vilket utökar dess funktionalitet och anpassningsförmåga.
Integrationer som ingår
Automatisk synk med vanliga verktyg
HubSpot är från start integrerat mot vanliga verktyg inom marknadsföring. Allt från sociala medier, till annonsverktyg och web eller webbinar.
Automatisk berikning av CRM-data
Integrationen med HubSpot Insights berikar automatiskt företagsdata och kontakter. Segmentera era målgrupper och håll marknadsföringen direkt och relevant.
Dynamisk anpassning och webbplats
För företag som använder HubSpots plattform för sin webbplats, erbjuds fördelen att dynamiskt spåra och anpassa innehåll baserat på CRM-data, hantera cookie banners och GDPR-krav.