Upptäck kraften i HubSpot Marketing Hub
Med HubSpot Marketing Hub får du en integrerad lösning för att förbättra din marknadsföring och därmed enklare uppnå era varumärkes- och försäljningsmål.
Varför välja HubSpot Marketing Hub?
HubSpot Marketing Hub är inte bara ett verktyg, det är en komplett plattform där du sköter alla dina marknadsaktiviteter. Från schemalagda inlägg i sociala medier till utförlig analys av hela kundresan.
Skala upp din marknadsföring med HubSpot Marketing Hub
Automatisera din lead nurturing
Utan rätt budskap vid rätt tidpunkt kan leads lätt bli kalla, vilket innebär missade möjligheter för ditt företag. Bygg kreativa e-postmeddelanden med enkel dra-och-släpp-funktionalitet. Ställ sedan in triggers, villkor och åtgärder för att skicka rätt e-postmeddelanden till rätt leads vid rätt tidpunkt.
Visualisera och anpassa dina arbetsflöden
Skapa riktade arbetsflöden med lätthet för att ge varje kontakt den uppmärksamhet de förtjänar. Använd den visuella redigeraren för att skapa arbetsflöden i realtid – oavsett om du bygger enkla kampanjer för uppföljning eller mer flöden. Använd avancerad segmentering för att registrera rätt kontakter i dina arbetsflöden. Personifiera sedan dina e-postmeddelanden genom att berika dem med data från ditt CRM.
Automatisera lead scoring, uppföljningar, notifieringar och mer
Öka din produktivitet genom att automatisera enkla uppgifter. Använd arbetsflöden för att ställa in webhooks, poängsätta leads, skicka leads till försäljning och enkelt hantera dina data i bulk. Utlös interna notifieringar när en kontakt utför en nyckelåtgärd. Följ sedan upp vid perfekt tidpunkt med automatiserade påminnelser om uppgifter i ditt CRM.
Användarvänliga funktioner som förenklar ditt arbete
E-postmarknadsföring
Skapa och automatisera personliga e-postkampanjer som engagerar och konverterar.
Formulär
Designa anpassningsbara formulär som konverterar besökare till leads.
Landningssidor
Utveckla högkonverterande landningssidor som förstärker dina kampanjer.
Blogg
Skapa och publicera SEO-optimerat innehåll som driver trafik och engagemang.
Attributionsmodeller
Få insikter i hur olika kanaler och beröringspunkter bidrar till konverteringar.
Lead scoring
Prediktiv lead scoring använder avancerad dataanalys för att förutse vilka leads som är mest sannolika att konvertera.
-
Calls-to-action (CTA)
-
Kampanjverktyg
-
Live chat
-
SEO
-
Flera valutor
-
E-post hälsoinsikter
-
Social media
-
Avancerade rapporter
-
Adaptiva tester
Implementering av HubSpot Marketing Hub till fast pris
|
Select - fokuserar på att upptäcka och definiera visionen bakom systembehovet. |
|
Connect - här handlar det om att omsätta visionen till verklighet. |
|
Effect - detta är fasen där allt arbete får liv och du kan börja se effekten av ditt nya system. |
Ett ekosystem av möjligheter
HubSpot Marketing Hub integreras sömlöst med en mängd andra verktyg och plattformar, vilket utökar dess funktionalitet och anpassningsförmåga.