Bättre datahantering med HubSpot Operations Hub
Förenkla och förbättra ditt företags datahantering och affärsprocesser. Med avancerad synkronisering, automatisering och dataskötsel, är detta verktyget för att hålla kunden i centrum.
Varför HubSpot Operations Hub?
HubSpot Operations Hub erbjuder en lösning för de vanligaste utmaningarna med integrationer. Från att synkronisera och rensa kunddata till att automatisera processer och kuratera data för rapportering, detta system är designat för att effektivisera och förbättra din affärsverksamhet. Du behöver inte kunna koda för att koppla dina system med varandra.
Utforska huvudfunktionaliteterna i HubSpot Service Hub
HubSpot Operations Hub är byggt för att möta dina affärsbehov med precision och effektivitet.
Synkronisera och rensa Kunddata
Eliminera inkonsekvenser och föråldrad information och säkerställ att din kunddata alltid är relevant.
Automatisera varje process
Minska manuellt arbete och felmarginaler. Använd automatisering för att snabba upp processer.
Sammanställ data för rapportering
Fatta beslut snabbare baserat på tillförlitliga rapporter med anpassningsbara dataset och realtidsdelning av data.
-
Datasynk
-
Automatisk datakvalitetshantering
-
Datakvalitetskontroll
-
Programmerbar automatisering
-
Förstärkta arbetsflöden
-
Teamhantering och behörigheter
Implementering av HubSpot Operations Hub till fast pris
|
Select - fokuserar på att upptäcka och definiera visionen bakom systembehovet. |
|
Connect - här handlar det om att omsätta visionen till verklighet. |
|
Effect - detta är fasen där allt arbete får liv och du kan börja se effekten av ditt nya system. |
Ett Integrerat ekosystem
HubSpot Operations Hub integrerar sömlöst med en mängd olika applikationer och verktyg, vilket skapar ett kraftfullt och sammanhängande ekosystem för ditt företag.
Integrationer som ingår
Automatisk synk med vanliga verktyg
HubSpot är från start integrerat mot vanliga verktyg som Gmail, Google Calendar och Outlook för automatisk synkronisering av
e-post och kalendrar direkt till
CRM-systemet.
Automatisk berikning av CRM-data
Integrationen med HubSpot Insights berikar automatiskt företagsdata och kontakter. HubSpot Operations Hub kan dessutom skicka och ta emot information mellan era andra övriga system.
Hantera era integrationer i HubSpot
I HubSpot Operations Hub kan ni hantera dina integrationer direkt i ert CRM. Här ifrån kan ni välja saker som när kontakter skall synka, vilka, när och hur etc. Ofta med checkboxar eller listalternativ.
Integrera med färdiga applikationer
HubSpot CRM erbjuder ett brett utbud av integrationsmöjligheter via sitt marketplace. Här finns allt från integrationer byggda av HubSpot, som kan hanteras och kalibreras direkt i HubSpot Operations Hub, till tredjepartslösningar. Integrationerna installeras enkelt direkt från HubSpot Marketplace, vilket omfattar allt från enkla gratisalternativ till avancerade flöden med olika nivåer av månatlig kostnad.