Skip to content
Välkommen till

Confect Support

Här kan du registrera ett supportärende

Har du frågor eller behöver hjälp?
Vi är här för att hjälpa dig. Använd vårt formulär för att skicka in ditt ärende, eller så kan du bläddra i vår kunskapsbank för snabba svar på vanliga frågor. Vårt mål är att ge dig snabb och effektiv hjälp så att du kan fortsätta ditt vardagliga arbete.

 

Vi har självklart systematiserat vår egen support

Så här går ett ärende till när du fyller i vårt supportformulär

Vi använder HubSpot Service Hub för samtliga av våra supportärenden. Läs mer om hur HubSpot Service Hub kan lösa era utmaningar med support.

formular-supportarende-hubspot-servicehub

Inskickning av ärende

När du skickar in ditt ärende via vårt supportformulär skapas automatiskt en ticket i HubSpot Service Hub.

En ansvarig konsult utses för att hantera ditt ärende. I HubSpot representeras varje ärende av en unik ticket, vilket är ett eget objekt i vårt CRM-system.

 

Granskning av ärendet

Konsulten granskar ärendet för att förstå problemets natur och dess prioritet. Under denna fas analyseras den information och de detaljer som skickats in för att säkerställa att rätt åtgärder planeras.

Här kan konsulten inte bara se den information du skickat in utan även tidigare information. Även annan relevant information såsom vilket företag du arbetar för, din relation till företaget, och vilka avtal som finns mellan våra organisationer. 

ticket-overview-hubspot-service-hub
pipeline-supportarende-hubspot-service-hub-webp

Åtgärder och lösning

Baserat på granskningen tar konsulten nödvändiga steg för att lösa problemet. Detta kan inkludera tekniska justeringar, att skicka vidare ärendet till en specialist inom ett specifikt område, eller att utföra specifika åtgärder som avtalats i det befintliga serviceavtalet. 

Ärendet ligger i en designerad pipeline med översikt för samtliga pågående ärenden, faser och åtgärder som krävs.

Uppdatering och kommunikation

Under hela processen hålls du uppdaterad om statusen på ditt ärende. Kommunikationen sker via e-post men ni kan se status och situation för era ärenden genom vår kundportal vi byggt i HubSpot. Detta skapar en transparent och spårbar kommunikationslinje mellan dig och vårt supportteam.

customer-portal-hubspot-overview-customer-point-of-view
supportarende-utvardering-nps-hubspot-service-hub-

Avslut och feedback

När problemet är löst och ärendet avslutas, får du en notifikation om ärendets avslut via e-post. Du kommer även att bli ombedd att ge feedback på hur du upplevde supportprocessen. Din feedback är värdefull för oss för att kontinuerligt förbättra vår service och kundupplevelse.