Upptäck kraften i HubSpot Content Hub
Med HubSpot Content Hub får ni en allt-i-ett, AI-driven lösning för att skapa och hantera innehåll som driver hela kundupplevelsen. Skapa och hantera webben direkt i HubSpot CRM och få all information om kundresan på samma ställe.
Vad är HubSpot Content Hub?
HubSpot Content Hub är en omfattande plattform utformad för att hjälpa företag att skapa, hantera och optimera sitt innehåll. Den erbjuder verktyg för innehållsskapande, inklusive bloggning, e-postmarknadsföring och sociala medier. Plattformen integrerar SEO-funktioner för att förbättra synligheten av innehållet på sökmotorer.
Användare kan dra nytta av analyser och rapporter för att mäta resultat och justera strategier därefter. Slutligen är HubSpot Content Hub känd för sin användarvänlighet och sina integrationer med andra HubSpot-tjänster, vilket ger en smidig upplevelse för marknadsförare.
AI-drivet
innehållsskapande
Skapa och hantera innehåll med AI-verktyg som genererar idéer, blogginlägg och bilder. Optimera ditt innehåll för att nå din publik effektivt med HubSpot content hub.
Smart
innehållshantering
Organisera och distribuera innehåll centralt i HubSpot content hub. Hantera, uppdatera och säkerställ att alla har tillgång till aktuellt innehåll och material.
Personliga
innehållsupplevelser
Använd "smart content" och personalisering för att skapa skräddarsydda upplevelser med HubSpot content hub. Optimera med analys och CRM-data för bättre konverteringar.
Populära funktioner i HubSpot Content Hub
Personligt innehåll
Generera ytterligare innehåll baserat på hur kunder och besökare agerat med ert innehåll.
Varumärke
Håll ditt innehåll konsekvent och i linje med ditt varumärke genom att nyttja mallar, och ert sparade varumärke direkt i systemet.
Skalbart CMS
Bygg en webbplats, eller flera, för ert företag med HubSpots CMS för att driva trafik, generera leads och öka intäkterna.
Integrerat till CRM
Samla och analysera information om er webbplats direkt kopplat till era kontakter och företag i systemet.
Leads-verktyg
Använd formulär för att fånga leads och synkronisera dem automatiskt med ditt CRM för att driva ditt företag framåt.
HubSpot AI
Låt AI-drivna verktyg göra det tunga arbetet åt dig, med funktioner som innehållsskapande, rapportgenerering och mer.
SEO Rekommendationer
Optimera dina webbplatssidor och blogginlägg för att ranka högre i sökmotorer.
Avancerad Analys
Ge ditt team kraftfulla analysverktyg som är tillräckligt kraftfulla för en analytiker, men tillgängliga för alla.
Medlemskap
Skapa medlemsbaserat innehåll som ger en verkligt personlig webbplatsupplevelse.
Video och Podcast
Spela in och bädda in video- och podcastinnehåll över din webbplats, e-post och andra marknadsföringsprogram.
A/B-testning
Testa variationer av dina sidor och innehåll för att se vad som presterar bäst.
Inbäddning av innehåll
Använd innehållsinbäddningar för att publicera HubSpot-skapat innehåll på en webbplats skapad av annat CMS.
Implementering av HubSpot Content Hub till fast pris
|
Select - fokuserar på att upptäcka och definiera visionen bakom systembehovet. |
|
Connect - här handlar det om att omsätta visionen till verklighet. |
|
Effect - detta är fasen där allt arbete får liv och du kan börja se effekten av ditt nya system. |
Del av HubSpots ekosystem
HubSpot Content Hub integreras sömlöst med resten av HubSpots kraftfulla verktyg. Från CRM och marknadsföring till försäljning och service, ger HubSpot ekosystemet dig allt du behöver för att växa din verksamhet och skapa långvariga kundrelationer.
Integrationer som ingår
Automatisk synk med vanliga verktyg
Integreras enkelt med spårningstaggar så som Google Analytics, Google Tag Manager,
Facebook Pixel, LinkedIn Insight Tag, Hotjar Tracking Code och mycket mer.
Automatisk berikning av CRM-data
Integrationen med HubSpot Insights berikar automatiskt företagsdata och kontakter. HubSpots AI-bot effektivt överför även information från e-postsignaturer när du kommunicerar med externa kontakter.
Dynamisk anpassning och webbplats
För företag som använder HubSpots plattform för sin webbplats, erbjuds fördelen att dynamiskt spåra och anpassa innehåll baserat på CRM-data, hantera cookie banners och GDPR-krav.
Vanligt förekommande frågor om HubSpot Content Hub
Vad är HubSpot Content Hub?
HubSpot Content Hub är en plattform som hjälper företag att skapa, hantera och optimera allt sitt innehåll. Det inkluderar verktyg för webbsida (CMS), eventsidor, blogg, sociala medier, SEO och analys, och är känd för sin användarvänlighet och integration med andra HubSpot-tjänster.
Hur kan HubSpot Content Hub hjälpa mitt företag?
Med HubSpot Content Hub kan du effektivisera din innehållsproduktion, hantera dina tillgångar i stor skala och skapa personliga innehållsupplevelser som engagerar dina kunder. Samtidigt som du har all information som din marknadsavdelning behöver. Inga fler väntetider från IT, eller integrationer från Googla Analytics. Ni får all information direkt i ert CRM.
Vilka funktioner ingår i HubSpot Content Hub?
Är HubSpot Content Hub tekniskt svårt?
Nej, HubSpot Content Hub är ett av de mest användarvänliga CMS-systemen på marknaden. Det krävs ingen tekniskt kompetens inom utveckling.
Hur kan HubSpot Content Hub hjälpa med SEO?
Genom integrerade SEO-verktyg som förbättrar innehållets synlighet i sökmotorer. HubSpot optimerar bilder och innehåll så era sidor laddar snabbare.
Det är dessutom integrerat mot SEO-verktyget SEMRush. Vilket gör att ni kan hantera er sökordsoptimering direkt i systemet med global data som benchmark.
Skapa pillarpages och hantera er ranking direkt i ert CRM.
Hur skiljer sig HubSpot CMS från andra CMS-plattformar?
HubSpot Content Hub är till skillnad från alla andra CMS-system utvecklat direkt i ett CRM. Det innebär att ni kan hantera er webb och kunddata i samma system. Vilket gör att ni inte längre behöver samla data från olika verktyg, eller importera, eller integrera er webbdata för att ge er en komplett bild av kundresan.
För vilken företagsstorlek passar HubSpot Content Hub?
HubSpot Content Hub passar för småbolag till störa internationella bolag. Content Hub kommer i tre storlekar, starter, professional och enterprise. Vilket gör att ni kan börja litet och sedan utöka och expandera med fler domäner, språk eller likannde.
Hanterar HubSpot Content Hub språkvariationer?
Ja, alla era hemsidor kan ha språkvariationer för att underlätta er innehållshantering. Det kan baseras på besökarens språkinställningar i webbläsaren eller manuellt väljas av besökaren.
Hur hanteras säkerhet och GDPR i HubSpot Content Hub?
Det finns modernt stöd för GDPR och Cookiebanners somhanteras direkt i systemet utan krav på tillägg eller tredjepartslösningar.
Eftersom det är kopplat till ert CRM är det enkelt att på så sätt hantera raderingen av data vid de fall det krävs.