Ta dina kunder från HOW till WOW
Upptäck hur HubSpot Service Hub kan förenkla och effektivisera dialogen med dina kunder. Med en rad kraftfulla verktyg och integrationer, erbjuder denna plattform en enhetlig lösning för att hantera kundinteraktioner och bygga starka kundrelationer.
Varför välja HubSpot Service Hub?
HubSpot Service Hub är inte bara ett verktyg, det är en lösning designad för att skapa varaktiga kundrelationer. Med dess intuitiva gränssnitt och AI-drivna CRM, får ditt team en 360-graders vy av varje kundinteraktion, vilket möjliggör en mer personlig och effektiv service.
Ni får tillgång till CRM, supportfunktionalitet & ärendehantering, säljstöd, samt marketing automation. Ni kan även bygga er FAQ i plattformen, samt ge tillgång till kundportal där era kunder kan se era ärendes status. för att på riktigt samla alla kundrelationer på samma ställe.
Utforska funktionaliteterna i HubSpot Service Hub
Kundportal
Ge dina kunder makt genom en säker kundportal där de enkelt kan följa och hantera sina ärenden.
Kunskapsbas
Utrusta kunderna med självbetjäningsverktyg och minska antalet supportförfrågningar.
Meddelandehantering
Möt dina kunder var de än är, med möjligheten att hantera flera kanaler och smidigt växla mellan dem.
Inkommande samtal
Ta emot inkommande samtal från dina kunder och spåra dem direkt till kundkortet i HubSpot.
Kundundersökningar
Skapa NPS, CSAT, CES eller anpassade undersökningar för att samla in viktig kundfeedback.
VoIP-samtal
Ring dina kunder direkt från HubSpot-plattformen med HubSpots VoIP-programvara.
Implementering av HubSpot Service Hub till fast pris
|
Select - fokuserar på att upptäcka och definiera visionen bakom systembehovet. |
|
Connect - här handlar det om att omsätta visionen till verklighet. |
|
Effect - detta är fasen där allt arbete får liv och du kan börja se effekten av ditt nya system. |
Integrera och expandera med HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub integreras sömlöst med en mängd andra verktyg och plattformar, vilket skapar ett kraftfullt ekosystem för att effektivisera din verksamhet och förbättra kundupplevelsen.
Integrationer som ingår
Automatisk synk med vanliga verktyg
HubSpot är från start integrerat mot vanliga verktyg som Gmail, Google Calendar och Outlook för automatisk synkronisering av
e-post och kalendrar direkt till
CRM-systemet.
Dela CRM-data
HubSpot service hub är i samma plattform som sales hub och marketing hub. På så sätt kan ni alltid se vad som sålts till kund, eller kommunicerats med kund när ni hanterar ett ärende.
Automatisera flöden och kommunikation
Koppla ihop service hub med andra system för er ärendehantering så som intercom eller zendesk. Skapa flöden som notifierar i teams, slack eller google chat.
Confects integrationer
Confect har redan färdiga kopplingar till affärssystemet Visma Net och projektverktyget Severa. Våra integrationer utgår från ett fast pris per månad och är standardiserade för de vanligaste behoven.