Hur du kommer i kontakt med oss på Confect

Har du frågor och behöver komma i kontakt med oss för ett supportärende? Vi finns här för att ge dig snabb och effektiv support. Våra öppettider är måndag till fredag, mellan 08 och 17.

För att få snabbast svar på din fråga

Vi rekommenderar att du i första hand bläddrar i vår kunskapsbank eller använder chatbotten som finns i respektive system för att snabbt få svar på vanliga frågor. Om du inte hittar svar på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss.

Hur du kontaktar oss:

Formulär:

Du kan enkelt fylla i ett formulär så återkommer en av våra konsulter med svar på ditt ärende.

För att fylla i ett formulär, gå till: https://confect.se/support 

E-post:

Du kan mejla oss direkt på support@confect.se

Telefon:

Du kan även ringa till oss på: 08-502 777 60.

Hur vet jag om mitt ärende ingår i supportavtalet?

Vi kommer alltid vara tydliga med om ditt ärende inte ingår i supportavtalet. Är ärendet av förändring eller-/utbildningskaraktär och därmed förenat med konsultarvode kommer du alltid få ta ställning till detta innan arbete påbörjas. 

Vill du veta mer om oss?

Vill du veta mer om oss och vilka vi är som jobbar på Confect, klicka på knappen nedan:

Kunskapsartiklar - länk - CTA - Button